Na czym polega metoda SSR?
SSR (z ang. Sprayless Scratch Repair) jest systemem szybkiego maskowania uszkodzeń karoserii bez ich ponownego malowania.
Drobne otarcia, ubytki lakieru, odpryski, powstałe w wyniku uderzeń drobnych kamyków oraz płytkie zarysowania na karoserii wcale nie muszą oznaczać konieczności ponownego lakierowania.
Są różne sposoby, aby zamaskować takie wady bez lakierowania całego elementu. Jedną z wielu technik jest metoda SSR, która zyskuje coraz więcej zwolenników wśród zmotoryzowanych.
Na czym ona polega? Czy rzeczywiście jest tak skuteczna? Sprawdzimy to!
Doskonała technologia maskowania rys
W skrócie: proces ten polega na wypełnieniu ubytku specjalnym, opatentowanym preparatem, który przypomina lakier.
Uszkodzenie jest później polerowane i zlewa się kolorystycznie z powierzchnią lakieru.
Skład preparatów SSR umożliwia również maskowanie większych zarysowań, przebijających całą warstwę lakieru.
W takim przypadku koszty usługi mogą być nieco wyższe, ze względu na konieczność przeprowadzenia wieloetapowego nakładania substancji i polerowania.
Z pewnością jednak jest to tańszy sposób na pozbycie się trudniejszych zarysowań i przebarwień, niżeli ponowne lakierowanie całego elementu.
To beznatryskowa metoda, dzięki której można usunąć różnego rodzaju ubytki.
Ze względu na wysoką jakość pracy oraz korzystne ceny za wypełnianie zadrapań, to bardzo popularny sposób pozbywania się większych i mniejszych rys.
Warto jednak zaznaczyć, że preparaty SSR dostępne są przeważnie dla licencjonowanych warsztatów specjalistycznych.
Chcąc więc skorzystać z metody, należy udać się do odpowiedniego fachowca.
Cena zaczyna się od 150 zł za otarcie. Z każdym klientem ustalana jest indywidualnie w zależności od zarysowanego elementu